Fulle tajm

Godermorgon mina favoriter!
Ursäktar mig för kass eftermiddags/kvällsuppdatering igår med Christians dator bestämde sig för att hata blogg.se igår så det blev inget skrivet trots många tappra försök!







Har precis klämt i mig en väldigt mumsig frukost á la
naturell filmjölk m. tinade bär, nötter & från
ett kokt ägg, rimmad skinka & tre skivor melon!

SAMMANLAGT: ca 395 kcal


* * * * *


Idag blir en lugn och stilla dag, ingen gymträning eftersom jag har vilodag idag.
Tänkte dock försöka ta mig ut på en, kanske två, promenader istället!

Man kan ju inte bara sitta hemma hela dagen när solen skiner!






Paula

Fin frulle! :)

Ursäkta inte för uppdateringen, man uppdaterar när man har tid helt enkelt! Skönt med vilodag! Det behövs med jämna mellanrum!



Tänkte faktiskt fråga, om du har tips på upplägg av träningen av olika muskelgrupper? ex. mage, rumpa, biceps osv. Jag vet aldrig hur många övningar per del jag ska göra, och hur många reps.



SÅ tacksam för svar.

Men som alltid: känn ingen press på att svara.

Du vet bara att jag skulle uppskatta det otroligt mycket :)



Mvh Paula

2010-04-21 @ 09:12:53
Djaanii

Alltså jag har spelat hocket på hyffsat hög nivå tidigare så har bara "haft tid" att bygga muskler under somaren. Men för två år sen laade jag av med hockeyn och nu har jag kört seriöst på gmet i ca 12 månader, och dessförinnan halvseriöst i ett år samt varje sommar sen jag fyllde 16.

2010-04-21 @ 09:18:55
URL: http://djaanii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0