En underbar kväll

...och så var man hemma igen efter en superhärlig kväll i skogen tillsammans med favoriterna. Tyvärr förlorade mitt lag frisbeegolfen även idag, men inte med allt för stora marginaler!


och givetvis fick jag med mig kameran denhär gången så jag kan visa hur en eftermiddag med frisbeegolf kan se ut! Perfekt kvällsmotion att studsa runt i skogen i några timmar dessutom!



Det raraste paret man kan hitta;
Malin & Manne = lag 1



Malin kastar i tranans tecken! ;)



...själv kör jag lite mer...poserande!



Malin är helt vild med frisbeen!



Pärlan!



tjah jag är inte bäst, men jag har i alla fall roligt! :)



...och mnog fan tar jag i för glatta livet även om den åker åt fel håll!



Manne, Malin och min käre lagkamrat Christian
tack för ytterligare en toppenkväll!


Nu är jag helt slut i kroppen efter morgonpromenad, träning och att studsa upp och ner för berg och backar i skogen. Det ska bli riktigt könt att krypa ner i sängen efter en varm och härlig dusch!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0