BORED

Sådär ja nu är jag på fötter igen efter att ha studsat upp och ner ur sängen några gånger
- somnat, somnat om, somnat, somnat om, duschat & druckit vatten



Så tjah en lugn dag blir det för min del i varje fall. Inga promenader, ingen frisbeegolf och definitivt inget härligt benpass på gymmet :( får nöja mig med att bli bortskämd och ompysslad av älsk hela kvällen istället....


                          
                                Mycket mer än vatten slinker inte ner i magen idag


Har funderat på olika saker jag kan orka sysselsätta mig med under dagen:
Se på TV
Se på film
Dricka vatten
Duscha några gånger till
Sova lite till
Bli galen
Exprimentera fram något varmt att dricka som inte är kaffe


Hrmmm....får nog försöka fortsätta fundera ut lite saker om jag ska överleva innan kl 15 då Chrisitan hämtar upp mig efter jobbet :s

Elvira Eriksson

Kanske blindtarms infetion?:o

2010-04-23 @ 10:54:27
URL: http://elviraes.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0