Vi med barnslig humor...


Barnslig humor ja...vissa av oss har den och andra inte.
Ni som INTE har den kommer tycka att de två klippen här nedanför är skittråkiga
och att jag förmodligen är den största tönten i världen.
- tja...jag har ju aldrig sagt att jag är något annat heller...


Här har ni mitt och lillsyrrans två favoritklipp som vi kollat på i några år nu och fortfarande tycker är lika underhållande - hon är nog förresten den som kan tänkas har snäppet mer störd humor än mig. Nåväl...här får ni:

UGGLOR I MOSSEN!


den är ju förjävla bra..........



Nästa på kön är en omgjord version utav barnprogrammet Power Rangers som gick för en herrans massa år sedan på TV. Tycker denhär versionen är mycket bättre :)


POWER RANGERS GOES MEGA COOL



det sista klippet här kan jag sitta och titta på om och om igen tills min mage inte pallar mer.
Haha, den är underbar.

tjohej!
annaa

hahahahahha vi alla älskar ju ugglor i mossen!

2009-11-13 @ 09:15:08
Lisa

fattar inte =s fattar verkligen inte alls

2009-11-13 @ 09:15:26
Tobbe

Verkligen inte kul Li, sök upp din doktor =p

2009-11-13 @ 09:15:49
anonym

power rangers var ju hel skön!

framför allt det den mörke killen säger i början!



Tack för en bra blogg! följer dig :)

2009-11-13 @ 09:16:47
bajs

det här är inte ens barnslig humor



det är rent ut av jätte fjantigt, inte kul alls!

2009-11-13 @ 09:17:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0