Uppmuntran önskas!


Sitter och funderar och grunnar lite.
Från att ha haft världens bästa humör till att sjunka plötsligt till botten. Är irriterad och små depp, längesedan jag kände såhär faktiskt. Brukar i regel vara en jäkla glad tjej.

- Kanske är det för att internet dampar och studierna är svårare än någonsin
Kanske är det för att jag har en tendens att inte hålla käften, öppna upp för mycket, blotta insidan lite för tidigt? Livrädd för att få det vänt emot mig som en näve i ansiktet, en fot i magen.
Eller också är det för att träningen tar kol på mig, sover för dåligt, äter för dåligt?

ELLER OCKSÅ så är det så enkelt att jag är trött på att plugga om tarmar! Tjocktarm, tolvfingertarm, tunntarm - tarm tarm tarm!!!!!!!!

Nåja, imorgon är allt bra igen. imorgon är jag som ny igen, då kommer jag ändå ha fullt upp så jag kommer inte hinna tänka på annat.


Dagens läxa:
Håll käften och tänk lite först

MUNTRA UPP MIG!!!!!!!











emelie

haha woooohooooo , så coolt är det inte här . ;)

2009-11-24 @ 19:28:54
URL: http://emelichristine.blogg.se/
D

Grym blogg! Väldigt fina texter och dikter!

2009-11-24 @ 21:52:22
URL: http://diacass.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0