Tristess!

Hej hallå!

Anna har precis lämnat lägenheten efter lite gött tjöt och kaffedrickande. Hon skulle ner och jobba minsann.
Tänkte jag skulle sätta mig och plugga men orken är inte riktigt på topp för det känner jag...hade varit skönt att ligga lite före. Egenligen borde man laga middag också men jag har ingen aning om vad jag skulle kunna tänkas göra...usch tråkigt. Jag hatar verkligen Söndagar, har alltid gjort.
Kan det inte bara bli Måndag? Eller ännu bättre, Tisdag?



Inte nog med att jag har tråkigt - ser ut som en levande katastrof idag ^^
Håret åt alla håll och kanter och smink är ingenting jag orkar bry mig om alls idag, näpp.
- Jocke du är mitt ända hopp idag! Se till att palla dig hit efter träningen!

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0