Time to sweat!

Sådär ja, klockan är snart 15 - min favorit tid för gymmet.
Det är aldrig så mycket folk där under den tiden, de ploppar upp folk först vid 17 då folk slutar jobbet. Skönt att slippa trängas och behöva slåss om maskinerna.

Ska iofs inte använda mig av några styrkemaskiner idag. För det första har jag sån träningsverk att jag kanppt kan ställa mig upp, och för det andra så är det konditionsdag idag.
Vilket innebär: 45 minuter på crosstrainern och 30 minuter joggande på bandet! Hurtiga jag! ;)

Oh just ja! Innan jag sticker har jag goda nyheter att berätta.....
FICK MIN VG UPPSATS GODKÄND IDAG!!!! =D har jobbat som en idiot i flera dagar med den nu, nöjd som attan är jag!


Over and out






Bella

För det första grattis till VG:et! Fick också Vg på sista tentan :)



Föredrar också att gå till gymmet lite tidgare innan det blir smockfullt!



Lycka till med kärleksmumsen, de är så lätt recept också ;)

2009-11-19 @ 14:46:24
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0