Time to say goodnight

Ja-a...det har inte varit den bästa kvällen jag upplevt ikväll.
Mitt humör har inte bättrats trots att jag kollat på CSI med Papi med en kramgo katt i knät.
Bläh....hoppas all skit i huvudet försvinner tills imorgon, säkerligen gör det, det.
Dåligt humör är lite utav en ovan känsla, klart man har bra och dåliga dagar men att gå runt och känna mig nedstämd och bitter är inte riktigt min grej.

Lovar att lägga in muntrare inlägg imorgon med maaaaaaaaaaaassor av smileys! Tummis...jag lovar.

Ska upp rövtidigt imorgon (ursäkta språket), kl 06 är det upp och hoppa för min del, för att sedan stå och flina och dela ut önskelistelappar på Wettergrens i stenungsund till kl 18. Låter trist?
- Faktiskt inte, brukar ha riktigt kul när jag jobbar på wettergrens mässorna, förra gången tappade jag ett helt fat med kycklingspett i gruset från restaurangen till mina hungriga kollegor....YAAAAY!

Vilket fall som helst, upp tidigt imorgon alltså
Så jag tänker nu säga natti natti
ursäktar mig åter om jag förpestat er med mitt usla humör, tomorrow i'll be better!


Natti Natti <3










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0