Studiebitter....


Jaha ja, så sitter man alltså i Uddevalla igen, framför datorn med två uppgifter att komplettera. Två uppgifter som tog mig två dagar att skriva, och nu har jag bara idag på mig att bli klar...
Jävligt surt, skulle egentligen varit i Stenungsund idag och haft mycket, mycket bättre saker för mig..
så jag är bitter idag, en aning bitter....

Vill skita i uppgifterna och slänga mig i bilen och åka tillbaka, men då måste jag plugga hela helgen istället, Pest eller kolera? Vad väljer du?
Nåja får leva mig tillbaka i gårdagen istället livnära mig på det tills på Lördag då jag kommer dit igen...
Jaja...dags att ta itu med skiten, lär få sitta här till i natt, mycket mycket att göra just nu.



Idag är jag lika bitter på plugget
som i gymnasiet...





(Håller på med en ny dikt som lär vara färdig ikväll! Lova att titta på den!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0