Pepp inför krogen ikväll!

Är hemma hos päronen i ucklum, förbereder dagens middag tillsammans med mor och lillasyster. Kyckling och klyftpotatis går alltid hem... om nån timme är det dags att börja göra sig redo inför kvällens bravader - nytt försök på Harrys, mitt leg ligger numera på rätt plats ;)

Ska bli roligt ikväll, lite mer roligt folk än igår...en gammal klasskompis, en syssling, en blivande socionom, en lillasyster, ett ragg till min lillasyster, ett X till min syssling, en pojkvän till socionomen och en speciell....

Förfesten bli hos sassa på tjörn igen, och jag ska vid halv sju agera svarttaxi dit, ska köra och hämta klasskompisen i skogen, syrrans ragg och en speciell i stenungsund. Sedan är det gasen i botten!!!


Ha en finfin kväll allihop :)
/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0