och idag...

...ja vad händer idag? det är regnig äckelsöndag. Jag avskyr verkligen söndagar....om jag inte missminner mig så var jag väldigt tydlig över det förra söndagen också...

Jo, jag ska sitta här hemma på rumpan och vara bakfull och söndagsbitter, trots att det kittlar till lite i magen av ren lycka såfort jag tänker tillbaka på gårkvällen, hade riktigt skoj trots mitt dubbelseende i mitten av kvällen...........

Ska ner till gymmet också
- va på en söndag? Tänker du
japp! det ska jag, är det sagt fem dagar så ska det bannemej bli fem dagar i veckan också. Så då måste jag alltså dit idag! ska ändå bli skönt...gött att träna på bakfyllan tycker jag.
Synd att gymmet inte öppnar förs än vid 4 idag...dumma dumma äckelsöndag...

Nåja, en dusch blir det nu i alla fall, myskläder och hinkvis med kaffe! :)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0