Ny morgon, Ny layout

Godmorgon


Som ni ser har jag fixat ny layout på min sida idag
Tycker att den jag själv lyckats skapa innan var väldigt tråkigt...väldigt...brun.

Såå...jag gjorde en liten fuling och snodde en gratismall istället, jag är ändå inte såpass engagerad och duktig att jag kan sitta och skapa en egen som faktiskt lyckas bli bra.
Tro mig...jag försökte några timmar igår och håll på att slänga min lapop i golvet.

Idag bli det en dag av studier hoppas jag.
beror lite på om jag får min etik bok på bosten idag
- har nämligen beställt från en tjej från blocket, men tycker att den borde kommit fram igår...


Om inte, så blir det inte mycket mer än att halta runt här hemma i lägenheten med mitt invalida knä,
som förövrigt nu har börjat ändra färg från blått till grönt....tjusigt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0