...Ny Måndag, ny dag

Måndag morgon igen...visst känns det nästan lite deppigt? Det är 5 hela dagar till Fredagen.
Det är över två veckor till löning och pengarna tryter redan...
Tja, det är inget att göra utan kämpa på tills man upptäcker att tiden gick precis lika fort denhär veckan som den föregående, sätt upp lite mål och aktiviteter för veckan! Det gör jag även om dom oftast är små och obetydliga.
..


  • Måndag - plugga & träna minst 1,5 h
  • Tisdag - Betygsamtal med mina lärare, träna, filmkväll med speciella personer...
  • Onsdag - plugga, plugga plugga, träna & storkok: spagetti och köttfärssås!
  • Torsdag - Träna, plugga plugga plugga
  • Fredag - Träna, krogen!
  • Lördag - Krogen! (någon av kvällarna ska jag faktiskt vara nykter och köra)
  • Söndag - Härligt slapp dag där man aldrig ska boka in något!


Japp, så idag blir det alltså träning och studier för min del.
Blir nog mest konditionsträning på crosscyklarna idag, dom jobbiga fanskapen.... kanske skulle jag försöka orka stå på en sån i 50 minuter istället för 35? Risken är ju att jag får andnöd och dör, men då hade jag i alla fall dött i träningskläder. Känns bra.

Plugga också ja... är så jävla bitter över att jag blivit blåst på min bok så det kokar i mig...hur kan man ha samvete till sånt? Dumfan...
Nåja, jag får göra så gott jag kan och så ska jag kolla om jag kan låna en bok från skolan imorgon på betygsamtalet.


over and out
/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0