Natti natti!!

...och så var plötsligt klockan över tio och det är snart dags att vinka hejdå till första advent och godnatt till alla andra

Japp, för jag ska upp tidigt imorgon, ska iväg på ett möte som jag inte får missa och det blir en halvtimmes bilkörning dit. Segt, hatar att ha tider att passa, är alltid så nervös att komma sent så jag oftast kommer en halvtimme för tidigt....


Kissemiss ligger redan & sover
snart jag också


Natti natti på er alla! -vink vink-

Gäsp, gäsp, gäsp - kan inte slut. Ett tydligt tecken på att det är dags att krypa ner under täcket!
Imorgon är dagen då jag får inneboende! (tror jag?) Ska bli spännande, minst sagt i och med att lägenheten ser ut som ett bombnedslag efter att det varit massa gubbar i min lägenhet och grejat runt med kablar och el-grunkor i några dagar.

NATTI NATTI!





emina -konst & kreativitet-

Mysbilder (igen)

ok! Vad roligt :) Jag har ingen aning vad jag ska göra. Blev arbetslös idag haha. nejmen jag ska väl plugga ,till vad, till vad... ?

2009-11-29 @ 22:12:34
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Carro

Japp, skitkul!

2009-11-29 @ 23:55:48
URL: http://dudelidude.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0