Myskväll med syrrorna

Har precis avslutad en väldigt lyckad och supermysig kväll med mina systrar som kom och hälsade på mig och varit här sedan kl 5. Har bjudit på Tacos, godis och en jäkla massa tjöt! Supertrevligt!


Jag bjöd på Tacos :)


Min übersöta lillasyster :)


Min kanonfina storasyster!


Popcorn är ju ett måste för en lyckad kväll!


I väntan på popcornen ^^
Ser ut som jag har världens längsta ben =p


Dålig kvalité på snusklubbor nu för tiden! :(


Smidighet går i generna ser man ju väldigt tydligt...


Syrran med sina två söta skottar Selma och Loppan! :)


Tack för en superfin kväll systera mi! En syskonkväll i månaden från och med nu!
/candy
Qb

härliga bilder.

2009-11-14 @ 22:03:11
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0