Möten & grå barnmat med ketchup!

Tillbaka från mitt hemliga möte! Gick faktiskt bra, jätte bra till och med! Över all förväntan.
Då jag stod utanför dörren och tänkte trycka på ringklockan var jag på vippen att springa därifrån men övertalade mig själv att stanna kvar - det gjorde jag helt rätt i! Härligt med trevliga människor :)

Är vrålhungrig! har knaprat i mig två gigantiska morötter och en tomat i väntan på att mina pastaskruvar ska bli mjuka i kastrullen, till det blir det två hemmagjorda pannbiffar från frysen - härligt ihopmosade i en djup skål som jag sedan ska hälla makaronerna och lite ketchup över ^^
- jamen vadå, man orkar inte anstränga sig när man bor själv och är vrålhungrig!
Tänker dock inte lägga upp en bild på eländet...då skulle jag skrämma bort hälften av er som läser ;)

Sedan blir det gymmet för min del! Konditionsträning i en timme...puh











simone

sv: Du säger det ja :P Får bli öronmuffar snart!

2009-11-16 @ 13:12:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0