Morrn morrn! :)

Här sitter jag med en sked youghurt i munnen....

Ah finns inget bättre på morgonen! Vaniljyoughurt med müsli...Mmmmm!
Tja...förövrigt har jag förtillfället inget annat hemm än knäckebröd, och det blir ju lite torrt. Någon mer än jag som är überfattig såhär innan lön? Jag har verkligen inte ett ruttet öre.

Usch en så tidig morgon det blev...inte alls planerat.
Saken är den att dom renoverar här i trapphuset så var morgon är som att vakna upp mitt under andra världskriget. Väggarna skakar och det brummar och härjas med sågar, slipar och borrmaskiner. Omöjligt att sova.
Och inte nog med det så somnade jag inte förs än vid tretiden igår - varför?
Jo, för att mitt j*vla nedfällda balkong bord på balkongen stod och mällde mot balkongräcket hela natten, så tillslut fick jag nog och gick ut och drog ner hela skiten - somnade som en liten ängel direkt! :)

MIN DAG:
  1. Käka upp min yoghurt, och dricka mer kaffe
  2. Borsta tänderna
  3. Lata mig framför TV'n lite
  4. Sticka ner på gymmet - helkroppsträning 1,5 h idag
  5. Duscha och käka lunch - får bli kyckling från igår....synd att jag inte har någonting till den =s
  6. Möta upp Josse på Torp och julshoppa! :)
  7. Ta med josse till lägenheten, packa väska och dricka kaffe
  8. Åka till Stenungsund, lämna av josse och träffa Sara, lillsara och Marie
  9. Åka hem till päronen för att sova, ska upp och jobba imorn!
Det var det det, nu ska jag hugga tag i första punkten!
Ha en fin morgon!












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0