Liten hemlig insikt.....

Hemma igen efter att ha träffat sara i två gyllene timmar och efter att ha tränat.
Skulle egentligen tagit med mig sara hem men uppenbarligen ska här vara möten och grejer. Mycket folk blir det..Nåja får ta med henne imorgon istället :)
- så väldigt konstigt, det dyker alltid upp någonting känns det som och jag vägrar tro att det är ödet som jävlas med mig! För i såna fall är då inte jag och ödet goda vänner...

Så vad har då kvällen i beredskap för mig?
* Plugga som en dåre så jag slipper imorgon och kan täffa Sara lite längre
* Hjälpa mamma att bre mackor och servera kaffe till gänget som kommer
* Längta till imorgon............ :)

Men NU ska jag sätta mig framför öppen eld ett litet slag
sitta och njuta av värmen och fundera över en viss tanke som slog mig som ett hjärnrör i skallen förut...






Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag? ;)

Ha en bra kväll!

2009-11-24 @ 16:52:11
URL: http://conler.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0