Lite bilder från gårdagens krogenkväll...

...en lyckad kväll igår på Harrys, enda nackdelen var väl egentligen att stället kryllade av smmåttingar på 18 år. Nåja, man väljer ju själv vilka man umgås med.
Kvällen började med en trevlig förfest hos Sassa, därefter bar det av till Stenungsund...





Glatt gäng i baksätet på bilen
Crille, Sara & Tommy


Jag träffade till min stora förtjusning på en gammal vän från förr
Pierre.B & Jag

Två stycken totalhetro pojkar som har trevligt ihop
Jocke & Tommy

Kvällen sötaste par
Lillasyster Joy & Jocke

Krystat leende där sassa ;)
Sassa & Pierre.H

Finaste två tjejerna på krogen & jag
Sassa Sara & Jag

Sassa råkade få sig en snytig av mig då jag vände mig om för fort
så att näsan började blöda =p sorry

Får onda ögat av Tommy då jag raggade upp en 50 årig dama till honom ;)
Uppenbarligen inte populärt....MEN JÄTTE KUL!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0