Längtar efter helg!!!!!

Sitter här och lyssnar på Lily Allen, dricker kaffe ur min rosa thermosmugg (förbannat praktisk grej!)
Och njuter av att jag äntligen är uppvärmd, det krävdes en väldigt väldigt het dusch, två lager strumpor, tofflor, tvådelad pyjamas, morgonrock och en handduk på skallen! Perfekt! ;)

Har pluggat så jag nästan svettas och åter igen blivit förbannad över att jag kör fast hela tiden, varit nära på att slänga datorfanskapet i väggen några gånger...har Sara att tacka för lugnande ord på MSN =)
tackar tackar!

Ska nog ta en paus nu, kl 20 börjar Mammas pojkar! Lätt att jag ska se.

Dom är ju så korkade så man inte kan låta bli, lite som när man tittar på såna där sjukhusprogram. Domm börjar karva i någons hjärna med skalpeller och blodet forsar, man vill inte titta men man gör det ändå. Varför? För det är sliskigt, slemmigt, obehagligt och spännande!



Torsdag kväll äntligen! Det innebär att det är Fredag imorgon! :):):):)
- Då kommer mina älskade systrar upp till mig, käkar middag har myskväll <3
Titta på tv och käka godis, prata snusk och skvaller! YAY!
Ska försöka få med dom på bild....kan vara svårt ibland. beror på om dom har smink på eller ej ;)

Helgen fortsätter med annat skoj; ska träffa Sara på Lördag :)
vad vi ska hitta på är oklart men att bara ses är trevligt nog!

På söndag står Jossan först i kön och ska komma hit och mysa med mig framför TV'n, ta igen lite tappat skvaller och tjöt. En heeeel helg med mys alltså! Perfekt! Det var evigheter sedan.
Kan vara skönt att vara utan krogen och spriten någon helg i månaden faktiskt...

 


/Candy


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0