Kvällens: Toppa & Floppa!

TOPPA!

  • Nyfunna kontakter - Tog reda på en gammel klasskompis nummer, en person jag inte talat med på år och dagar och som förr var en nära kompis. Ett snabbt SMS iväg och ett svar direkt! Skit kul! =)

  • Clementiner - Äntligen har denna underbara frukt blivit god igen! Risk för överätning...

  • Kardemumma kaffe - Testa att strö i lite kardemumma & kanel i kaffet innan du brygger det! Jätte gott!



FLOPPA!

  • Söndagar - överskattade j*vla dag! Söndagar är skittråkiga, slutdiskuterat!

  • Dieter - Är så obotligt trött på folk som tjafsar om sina stöniga dieter hit och dit. Jag menar hur många pucko-dieter ska det krävas innan folk fattar att det egentligen bara handlar om att röra sig och inte äta hela tiden??? Jag menar, grapefruktdieten??? Hallå??

  • Vita helger - Ja a, jag fick för mig att jag skulle ha en helvit helg denna veckan (alkoholfri) Jag tror aldrig jag haft en så trist helg i hela mitt lite, detta skall ej upprepas!








Sofia

Hej hej! Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och Ariel (:

Ta hand om dig!

2009-11-15 @ 17:45:50
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Tamara

sv: åh tusen tack så glad jag blev nu! Ja visst kan jag hjälpa dig!! Om du addar mig på [email protected] så hör jag av mig så fort jag kan. Nästa helg har jag tid, kan tyvärr inte göra den snabbare för att jag har en hel del prov och läxor denna veckan..



Kram, tami.

2009-11-15 @ 17:57:50
URL: http://tami.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0