Kvällens: Najs & Bajs

NAJS!
  • Eldkamin - hemma hos mamma och pappa finns världens mysigaste braskamin man kan stå och värma sig framför. Dessutom låter det ju himla mysigt när det smäller sådär som det gör om brasor!
  • Trevliga nya människor - visst är det härligt när man möter nytt folk, och såfort man öppnar munnen och börjar prata så flyter allt bara på! En sådan människa träffade jag idag, jätteskoj! :)
  • Myskläder - Att burra in sig i en tjock go, ful tröja är det bästa som finns nu när det är så kallt och murrigt överallt

 

BAJS!

  • Att vara hungrig - Efter att jag har varit och tränat så finns det ingen stopp på min aptit. Jag är brålhungrig hela tiden. Nu snackar vi inte bara något litet sug i magen, utan att det verkligen värker i magen av hunger...skitjobbigt!
  • Svett - När jag springer på löpbandet på jobbet eller kämpar och sliter på crosstrainern så rinner mitt svett som om jag var ute och sprang maraton i afrika. Det verkligen rinner! Från pannan, längs ryggen och i armvecken. Jätte äckligt! Dock har jag hört att det är en bra sak då man tydligen ska svettas mer om man har bra kondition - vilket jag faktiskt har!
  • Pinsamma tystnader - Det är nog bannemej det värsta som finns. När det blir sådär obehagligt tyst och man letar desperat efter någonting att fästa blicken på eller någonting att prata om, allt förutom vädret. Lika jobbigt varje gång, har dock blivit väldigt bra på att tjöta på i såna situationer :)










Angelica

Tack för svaren och jätteroligt att du gillar bloggen!

Man får dessutom nya bloggar att läsa vilket är jätteroligt!



Håller med om att pinsamma tystnader är det värsta som finns. Jag är lite som du, pratar tills jag blir blå. Speciellt om jag varit hemma hela dagen och inte fått prata av mig. Jag pluggar också, fast till socionom här i Umeå.



Ha en fin kväll!

2009-11-16 @ 20:52:47
URL: http://theangelic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0