Kvällens hissa & dissa!


HISSA!


  • Adventsgrejer - Helt underbart att få upp julegrejerna. Lägenheten ser helt annorlunda ut :)
  • Nya spännande händelser - Att få inneboende ska bli skitspännande!
  • Min lägenhet - Det är faktiskt jätte skönt att vara hemma igen efter en vecka hos päronen. Trots mammas goda mat och mysigt umgänge så trivs jag väldigt bra här hemma i min egna fina lägenhet!


DISSA!

  • Renoverings-städ - Det blir stökigt, saker går sönder...
  • Teknik - Fattar inte vart min teknikgen är..måste blivit förlorad vid födseln
  • Flyttlådor - Tar mycket plats, är jävliga att få upp och ännu värre att fälla ihop!







Erica

Ja Megan Fox är verkligen sjukt snygg, och på henne passar verkligen tatueringarna. På många skulle det bara se konstigt ut, men på henne ser jävligt ballt ut!



Kram

2009-11-30 @ 20:46:16
URL: http://youarelove.blogg.se/
Erica

Ja Megan Fox är verkligen sjukt snygg, och på henne passar verkligen tatueringarna. På många skulle det bara se konstigt ut, men på henne ser det jävligt ballt ut!



Kram

2009-11-30 @ 20:46:22
URL: http://youarelove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0