Kvällens: Bästa & Sämsta

BÄSTA!

* Syskon - Mina syskon är mitt guld. Mina två solstrålar som driver mig tilll vansinne ibland. Ikväll är dom här och vi har myskväll. Syskonmyskväll! Men nu när man väl har det har jag suttit en stund och tittat på dom, min lilla söta blonda lillsyrra och min långa snygga storasyster - fan vilken tur jag har...<3

* Godis - En fredag utan godis går inte. Och nu sitter jag här, godis godis godis. Jag har längtat efter dethär hela helgen! Efter allt hårt slit och kämpande på gymmet har jag förtjänat att glufsa i mig! Mmm lakrits...choklad....MMMmmmm marabou!

* Att längta - Detdär mysiga pirret i magen när man längtar efter något. Det där som gör att man inte kan sova. Det är inte mycket som slår den känslan. Att längta så som jag längtat efter fredagen, efter att träffa Sara på Lördagen och Jossan på Söndagen. Och julen! Fan vad jag längtar efter julen!



SÄMSTA!

* Att längta - Visst är det jäkla jobbigt att längta och vänta på något? Lång som kort tid spelar ingen roll. Att vänta på tomten när man är liten, på maten när man är hungrig, på att man ska få träffa personen man tycker om, på att reklamen ska ta slut, på att peter jihde ska stänga munnen......

* Peter Jihde - TV världens största fjant och smilfink. Att se honom som värd på Idol gör mig förbannad och irriterad. Inte bara för att han är allmänt för mycket, men hans sätt att prata? Är det bara jag som tycker han drar ut på varje j*vla ord han säger? "Upp på scen Marieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett!" eller "Nu börjar idoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool" Sen ställer han ibland så korkade frågor att varken juryn eller de stackars deltagarna vet vad dom ska svara...usch, bort med Jihde och in med Gynning och Berg igen!!

* Papper - Jag har papper öööööverallt i min lägenhet, på köksbord, tvbord, golvet, byrån, i lådor. Papper ang renovering, räkningar, lönespecefikationer, reklam, bohusläningen bla bla bla you name it! Måste skaffa fler mappar...mina här hemma är överfulla sedan länge och jag blir tokig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0