Ja-a, detdär med sex......och bröst

VARFÖR är det så tokroligt att diskutera sex?! Jag har inte haft något annat i skallen än sex efter denhär veckan. Varför? Jo, det ska jag ta och förklara nu med samma för er!


  1. Mina grannar gör inget annat än att pippa där nere. Oftast vid 24 tiden
    (alltså om bara en timme...uh...)

    och ibland, iblaaand så slår dom på stort, då sätter dom igång på morgonen också, gärna supertidigt så man väcks utav eländet...... Har funderat en längre tid på att sätta upp en såndär klassisk lapp i trappuppgången men jag vågar inte, och inte går det att tvinga mina fega vänner heller...näpp
  2. Mina underbara syskon som hade myskväll med mig igår är minst lika intresserade av ämnet SEX som jag är, vilket leder till att man? Japp, diskuterar sex! Sex i alla former: Har storleken betydelse? Hur länge orkar man hålla på? Sexleksaker, udda sexplatser, små pinsamma olyckor.... osv osv. TIMTAL satt vi och snackade sex - puh, tur att stackars mamms inte var med och lyssnade ^^
  3. Vilken jävla kanal på TV'n man än zappar över till så pippas det! Helt otroligt! Till och med på Family Guy! Tecknad serie för fan!? En hund som sätter på en blond dum tjej..? Hysteriskt roligt iofs...


Det var det, det....skönt att få skrivit av sig lite, jobbit att hålla alla sexuella frustrationer inom sig ^^
Men jag menar, egentligen vad är det som är så spännande?

Alltså, jovisst är själva akten väldigt spännande i sig, men just detdär att prata om det??? Varför vill man veta vilka och hur ens syskon har sex? Det borde väl egentligen vara lite småäckligt? Det är lite samma sak detdär med bröst!
Varför är folk så besatta av bröst? Dom finns ju överallt! Hälften av alla i världen har dom ju! Din mamma, din Mormor har dom ju för sketan! Det är egentligen bara fett och det kan rinna mjölk ur dom? Varför all uppståndelse???

Svara på det ni!
Natalie

vilken gullig blogg du har :)

puss, ta hand om dig! <3

2009-11-15 @ 04:22:21
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0