It's Friday I'm in love!

Veckans höjdpunkt här åter här. Det är Fredag igen!

Kan väl egentligen inte påstå att väntan varit olidlig då jag tycker veckorna gå så otroligt fort att jag inte hänger med alls längre. Det var ju liksom precis Måndag...
Vad värre är att även helgerna går lika fort som vardagarna, så snart kommer jag sitta där och klaga över att helgen är slut och att det är en heeeel vecka kvar till nästa.

Nå? Vad händer då i helgen?

Idag

* Möta upp Sassa i stenungsund och shoppa lite nödvändigheter såsom sprit och smink
* Besöka gymmet för sista gången denhär veckan - fem dagar avklade (fan så bra jag är)
* Åka hem, käka, stressa, och försöka ta det lugnt
* Åka tillbaka till Stenungsund och fika med Sara
* Dricka upp den inhandlade vinboxen hemma hos Sassa på Tjörn
* Åka tillbaka till Stenungsund, gå in på Harrys och leva loppan :)

Lördag

* Vaknar upp förhoppningsvis i bra skick eftet att sovit över hos Sassa
* Spendera dagen med Sassa
* Åka hem till mor och far och sova där natten till söndag

Söndag

* Fars dag idag!!!
* Jag, och mina två syskon firar pappa genom matlagning och mys
* Familjemys hela dagen
* Åker hem till Uddevalla på kvällen


Sitter och dricker kaffe invirad i föräldrarnas tjockaste filt.
Borde egentligen göra mig iordning, sassa lär väl ringa snart och då måste jag slänga mig in i bilen för att hinna med i hennes hektiska tempo. Mycket viktigt nu när det är sista helgen hon är hemma...
På Onsdag åker hon till Afrika. Usch så det sticker i mig när jag tänker på det.

Förhoppningsvis blir det mycket kort tagna ikväll, har varit fruktansvärt dålig på det det senaste.
I vanliga fall är det alltid jag som trycker upp kemeran i folks ansikten. Får skärpa mig lite.


Näe...dags för duschen
/Candy


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0