It's Friday I'm In Love!!!

Det är fredag! Det är fredag! Det är fredag! Det är fredag! Det är fredag! Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!Det är fredag!!!!!!
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!



Japp, idag är det äntligen Fredag! Yes! Som jag längtat efter helgen!
Det är ju egentligen inte större som händer, jorden är inte planerad att gå under idag, och så vitt jag vet så kommer inte Jesus på besök heller. Men min syskon kommer på besök, och dom är viktigare än Jesus! :)


Gammel, gammel bild från 2004 på mig och mina systrar
..........jag bjuder på den ;)



Sitter och lyssnar på The Cure - Friday Im in love, finns ju ingen bättre låt att komma in i rätta Fredags stämningen med! Try it

Ska springa ner till källaren och tvätta lite nu på morran därefter ska jag städa upp här hemma och sticka ner och handla lite till ikväll :).
Men först, dusch, disk och bädda sängen!

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0