Hjärnsläpp


...sitter och pluggar och väntar på att Anna ska komma vilken sekund som helst, kaffet puttrar för fullt.
Vi ska diskutera hennes inflyttning om några veckor :) skoj skoj.

har äntligen fått skickat in min VG uppgift i studierna. Hoppas den godäns! :) den kändes riktigt bra.
MVG uppgiften däremot förstår jag mig inte på alls...det gör mig lite bitter. Hoppas det släpper.
Om inte annat så gör jag ett nytt försök efter gymmet sedan. det brukar mjuka upp hjärnan lite!











simone

sv: Den ligger typ, vad ska man säga, borta vid colorado typ.. en bar byggd i bara is, glasen är i is.. ja allt förutom drickan då ;) Aldrig besökt den, men jag vill :D

2009-11-18 @ 14:09:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0