Helgens shoppingfynd

Tro det eller ej, men shoppar faktiskt också ibland - och i helgen gick jag lös på en partyoutfit, skor och klänning!

Klänningen är köpt på Cassels för 398:-
skorna på deichman sko för 299:- (!!!)

 

 

 

Riktigt nöjd faktiskt, och trots att skorna är aphöga så är dom helt ok att trampa runt i. Fick inte ont i fötterna sist och dom är jätte bekväma runt om foten med allt tyg, Toppen!

Klänningen är också jätte bekväm, härligt lent tyg och inte åtsittande alls (det är nog faktiskt den enda klänningen jag äger som inte är fodralklänning)








felicia

Ohmy! Den klänningen var vrålsnygg, vad är Cassels för affär? ;P Den finns inte där jag bor :-( Billig och snygg var den ju :)



Nej jag ska verkligen börja spara för en resa till Thailand! Antingen med pojkvännen eller med kompisarna, kan bli mysigt med både! ;)



okej låter som mysig vardag för dig! :) Jag längtar så otroligt mycket till den ledigheten, att slippa plugga och bara kunna tjäna lite pengar och så =)..

2009-11-30 @ 21:26:54
URL: http://missfee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0