Heading home!

Japp, nu kan jag inte dra ut på det längre, dags att sätta mig i bilen och stå öga mot öga med skiten där hemma ^^ Ska ta lite bilder så ni får se hur jäkligt det är!

Och så ska man försöka få med sig allt bråte som jag dragit med till mina föräldrar under veckan jag varit här (det har som sagt renoverats lite i lägenheten under veckan)
- från början var det bara en helt vanlig sportbag med kläder och en påse med träningskläder, och nu plötsligt har jag med mig ett par nya skor, en festklänning och en ny krukväxt som pappa prackade på mig precis ^^


Väskan är bra mycket tyngre än när jag anlände...


Ny bebisväxt från Papi <3




Dåså, så ska jag palla mig till bilen och köra långa halvtimmes vägen hem, sätta på ljulmusik på högsta volym och börja städa upp och undan, och därefter julpynta min lägenhet! :)









emina -konst & kreativitet-

Ja faktist. Och jag tyckte inte ens skolan var jobbig så varflr fortsätter jag inte haha. . .

2009-11-30 @ 12:02:15
URL: http://eminacreations.blogg.se/
F

kul att det blir fler och fler besökare! Man får ju vad man förtjänar, och du är ju ganska flitig med uppdatering plus att det du skriver är intressant! jättebra blogg! Hoppas snön kommer snart =) ha de fint!

2009-11-30 @ 12:26:16
URL: http://missfee.blogg.se/
simone

Det ser inte hemskt ut! Eller är det bilder hemifrån ig? P

2009-11-30 @ 12:59:34
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0