Hate me today...

"Hate me today
hate me tomorrow
hate me for all the things
I did'nt do for you"
Blue October - Hate me


En förbannat bra låt! Har jätte många kanonlåtar!
Lyssna även på "Say it" och "Jumprope".
Kanoners bra!!!




Näe...det blev inget day after tomorrow för min del, fastnade framför MSN istället :)
sitter och diskuterar massa spännande saker med Sara som också har lika skit tråkigt som mig. Skönt att slippa ha tråkigt ensam!



Sitter och skriver på en ny text också, eller...tja, redigerar om en jätte gammal som är väldigt slarvigt skriven men som kan bli riktigt, riktigt bra! Förhoppningsvis kan jag lägga ut den imorgon. Den är lite lik den jag lade upp idag, lite livsåskådningar och inte en till kärleksdikt trots att jag älskar att skriva såna också!


Imorgon kommer Jossan hit på eftermiddagen, vi ska se på film och tjöta. Kanske dricka några glas vin tills stämningen blir sådär härligt cp som den brukar! Iofs behöver vi väl inte nödvändigtvis dricka för den sakens skull...
Ska bli mysigt, antar att hon spenderar natten här också, det brukar bli så :) Och på söndagen ska jag upp tidigt för ett möte vid 10.30 - Vad/vart tänker jag minsann inte berätta! HEMLIGT! ;)


/Candy
Qb

Roligt att höra :) gör ud då?

2009-11-14 @ 22:28:03
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0