Håller tummarna...

...sitter och väntar på beskedet som gör att jag antingen får en jävligt tråkig kväll hemma själv framför min TV i brist på pengar att ta mig någonstans, eller också får jag världens bästa kväll tillsammans med en annan utan pengar MEN som har en storebror med körkort! (dom är bra domdär har jag hört)




Mycket sjuka dokumentärer på TV nu för tiden, för en timme sedan handlade det om en 8 årig anorektiker och nu om en typ 6 årig tjej, Shilo, som ser ut som en sjöjungfru (benen sitter ihop)
Finns mycket konstigt här i världen - förr blev man choklad om man såg någon med simhud mellan tårna, men numera ser man ju precis allt, helta tiden i media. Jag bli snurrig....

Här kan du se en bit av dokumentären:




...tänk att få vara en sjöjungru ändå.....
ida

Hej, jag ber dig snällt om att hjälpa min lillasyster i denna tävling där hon kan vinna en resa till New York. Hon har velat fara dit sn hon var fem och tjatat om det enda sen dess. Skulle vara enormt kul för henne, och för oss som får vila öronen lite, om hon vinner. Så jag ber dig, snälla, hjälp henne! :)

http://support-sena.samsung.com/BoostYourEgo/sv-se//342#/start/linear/342


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0