Godmorgon Måndag!

Blev inte mycket skrivet igårkväll, vilket jag ursäktar.
Fick plötsligt besök och kunde inte riktigt slita mig därifrån för att sätta mig vid dumburken :)

Jättemysig gårkväll! Sara kom hit och tittade på "Heartbreak hotel" och käkade massa popcorn med mig. (OBH Nordicas popcornmaskin är bäst!) Massa gött tjöt blev det också, tack gulle dig för att förgyllt hela kvällen..!


Idag är det skitväder, typiskt på en Måndag?
Ska iväg på ett skitmöte också för att toppa all skit med lite extra. usch hoppas det går fort och smärtfritt...bläh...

Därefter blir det gymmet! Vilodag igår, ge järnet idag!
Lagt upp ett nytt träningschema som blev riktigt bra, med lite hjälp av en träningsnarkoman som är stor som ett hus och verkar veta vad han pratar om! Fått massor med bra tips och hjälp, forumtrådar är inte dumma!

Såhär kommer det se ut framöver:

Måndag: konditionsträning
Tisdag: Helkroppspass
Onsdag: Vila
Torsdag: Konditionsträning
Fredag: Vila
Lördag Helkroppspass
Söndag: Konditionsträning alternativt vila.

Ja a jösses, om jag nu kan bli snyggare än av jag redan är så kommer det vara så man knappt kan titta på mig efter några månader med dethär upplägget! ;)













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0