Gamla bilder som svider i ögonen....;)

Sitter och pluggar, ögonen börjar gå i kors och egentligen känner jag för att slänga ut min laptop, boken och mig själv ut genom balkongen för att få slut på den här fruktansvärda uppgiften jag håller på och tampas med...mummel
skit svåra uppgifter och det blir inte direkt bättre av att man ligger efter i planering.
- Tog precis en paus och gick in på min gamla bilddagbok för att kika igenom åren som gått...
herregud säger jag bara....



Ah! Underbara tider! Här har jag precis fått en sten kastad i huvude utav min kära storasyster
Vet dock inte hur gammal jag är här :)


En fruktansvärd hemsk bild på tjockis-mig från 2003 i Bulgarien
...

 


En till vedevärdig bild från 2004...

 


Min superhäftiga punkperiod....;)


Tiden då jag inte hade någon stilkänsla över huvud taget...


Dreads har jag också haft...


.....dom rosa var väldigt misslyckade....


Hockeyfriss, läppstift & katteyes-sminkning....


Back to blond!


Rödhårig var man också


RödBrun Tuppkam


Nutid - svart tuppis :)

 

 

 

 

Ja...man ändrar sig ju onekligen med åren, jösses.... det var det roliga det
- tillbaka till studierna!

/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0