Farsornas dag!

Har haft en helt underbar dag tillsammans med min fina familj idag.
Jag och lillasyster åkte hem vid 11 tiden från sassa på tjörn deär vi spenderade ntten efter krogen igår.
När vi väl kom hem till uscklum igen kom snart därpå även storasyster Mysan.
Vi satte igång att laga överaskningsmiddag till pappa som var och hälsade på mormor och morfar tillsammans med mamma.


Köttfärsfyllda paprikor och tomater blev det. Supergott verkligen!
Ikväll blir det lite farsdagtårta som mysan bakat, och ännu mer mys och kärlek med familjen <3


Storasyster och jag :)


Familjen (lillsyrran tar kort)


Ser fram emot veckan big time, förhoppningsvis blir det mysig filmkväll med fint folk någon av dagarna.
Nämen nu ska jag se till att vara social - grattis på fars dag alla farsor!


/Candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0