Etik och livsfrågor

Sitter och pluggar i lugn och ro hemma hos mina föräldrar. Etik och livsfrågor är ämnet.
Det är skönt, allt flyter på och fort som attan går det - ja, allt går riktigt bra faktiskt! :)

Så fan heller! Jag stressar ihjäl mig! Jag har ingen studiebok, jag har precis fått tillbaka en uppgift som inte var helt korrekt samtidigt som ytterligare två uppgifter strömmar in! Hur fan ska jag hinna allt på två ynka veckor???
Är hysterisk och svettas av bara tanken!
Stora uppgifter, svåra uppgifter, många uppgifter - kunde dom inte hållt sig till EN av dessa?!
Blöh.... nåja, talade just med mor min i telefon och fick en del bra tips, så nu flyter det lite bättre och jag har i alla fall kompleterat uppgiften och skickat iväg den. Dags att hugga in på nästa.... Puh...



Nåja, en bra sak är att det inte dröjer länge innan jag stänger ner datorn för dagen och kan se fram emot en härlig fredag i glada vänners sällskap! Känner på mig att det blir en trevlig dag! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0