en liten ursäkt...

...för att jag varit så osocial idag!

Blir ju lätt så när man jobbar, vilket inte sker särskilt ofta numera! Man blir väldigt ovan att jobba helt plötsligt när man är van vid att sitta hemma hela dagarna klistrad framför studierna och denhär rackarns bloggen jag blivit smått beroende av =p Mer och mer beroende blir man när man ser att statistiken höjs lite för var dag - skitkul verkligen! Tack för stödet! :)

Har varit en bra dag på jobbet idag, stressig på förmiddagen och lugn på eftermiddagen, precis som det ska vara! Efter jobbet hämtade jag upp Sara. Vi käkade hamburgare och kollade på Simpsons :) Supermysigt!
Har precis varit och lämnat över henne till bussen hem till Stenungsund. På lördag ses vi igen! Kalas och vin för hela slanten! Längtar mig blodig!

Imorgon ska jag plugga för allt jag är värd för att kunna hinna med allt jag planerat för veckan/helgen. Sedan kommer Anna förbi för att prata vidare om inflyttningen som kommer äga rum i månadsskiftet. Ska bli jätte kul! Aldrig haft en inneboende innan så det ska bli spännande att se hur det går!










Iss

Sv: Tack snälla :-D

2009-11-17 @ 22:32:42
URL: http://almberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0