Dagens rubrik: USB-bröstvärmare?!


Efter att först hittat en bild på en ny vibrator som ser ut som en...knöl av något slag, så slussades jag vidare bland aftonbladets alla rubriker och hittade en annan spännande uppfinning: En bröstvärmare!

Jajemen! Japanerna är bra klyftiga dom som kommer på såna här praktiska saker, jag menar vem brukar inte tänka på att man fryser om brösten?
Jag tror aldrig jag frusit om mina tits i hela mitt liv. Däremot om händer, fötter, ben, mage, ja allt annat men inte brösten =s

Vilket fall som helst så ska man stoppa dehär två tyglapparna som uppfinningen består av, innanför din BH för att därefter koppla in skiten i USB porten i datorn.

Kan inte låta bli att garva för mig själv medan jag skriver... alltså...se det framför er, att det sitter nån liten japansk brud framför sin dator med massa sladdar som sticker ut under tröjan....mysko, väldigt mysko...

Läs hela artikeln här!
http://www.aftonbladet.se/pryl/article6080456.ab
Lisa

Häftigt! vart man kan köpa såna???? Någon som vet?

2009-11-12 @ 17:07:19
Tobbe

jaså det är detta du önskar dig Li? ;)

2009-11-12 @ 17:07:54
Ciri

det är ju helt sjukt hur mycket nya onödiga saker som kommer till hela tiden -suck-

undrar om det kommer att komma till sverige också, eller hade det redan gjort det?



Tack för en bra blogg!

2009-11-12 @ 17:09:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0