Dagens rubrik: 8 åriga barnsoldater i USA?!



Vart i H*LVETE tar världen vägen undrar jag när jag läser sånhär skit?!
Hur fan kan man lära upp små, små pojkar som egentligen ska vara ute och leka med starwars figurer i sandlådan att skjuta riktiga människor med riktiga vapen? HUR?

Nog för att jag alltid tyckt att USA är ett riktigt skitland med väldigt konstiga upplägg och regler men dethär är långt ifrån Okej! Det är ju helt fruktansvärt! Iofs så slänger dom ju inte ut ungarna i krig, det är ju egentligen en diciplins grej dom går igenom, där dom testas på olika plan och får bygga upp sina kroppar. men jag tycker ändå, trots att de itne utsätts för något farligt att detta är ingenting man ska behöva lära sig när man är ett barn? från 12 och uppåt kanske men inte när man är 8 år!

Vad tycker ni?


Läs hela artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6119490.ab












Angelica

Ja, hittade dem för 15:-/st på Ö&B sen såg jag att de sålde samma kalender på Lagerhaus för 29:-/st



Så jag fick 2 för 1 kan man säga. :)

2009-11-16 @ 20:20:58
URL: http://theangelic.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0