Dagens rubrik: 12 & 13 åringar tagna för våldtäktsförsök



När jag läser den här rubriken blir jag så förbannad, ledsen, chockad och bitter! Jag förstår inte hur man kan, redan i tolvårsålder ge sig på och försöka våldta någon? I detta fallet finns det fyra offer!
-
Jag menar jag visste ju knappt vad en penis var i den åldern! Sex var någonting lite halväckligt och hade inte börjat bli spännande riktigt ännu!

Den tolvårige pojken åkte fast då han hoppade av på samma hållplats som en nittonårig kvinna. Han gav henne ett knytnävslag rakt i ansiktet och försökte ge dig på henne. Som tur är hörde en familj längre bort hennes skrik och kom till undsättning.

Alltså, hur fan har dessa två pojkar blivit uppfostrade?b Hur har dom egentligen växt upp när det händer såna här grejer? Helt otroligt...så jävla vidrigt så jag har lust att skära pitten av dem bägge två!


Läs hela artikenl här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6197180.ab






Giulia

helt sjukT !!! blev helt chokad när jag såg det !

2009-11-28 @ 09:57:38
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0