Clementiner och juletankar

Sådär ja, färdig promenerat, 45 minuter fick räcka idag. Får se om jag springer ner på gymmet ikväll också, beror lite på om jag lyckas flörta hit Jockepånken!

Sitter och käkar clementin, har redan smackat i mig tre stycker - dom är ju förbannat goda nu!
Väntar bara på att apelsinerna ska bli sådär jule-smaskiga också! Nästan så man kan leva på det.

Medan jag var ute och promenerade förut funderade jag på vad för skoj man kunde göra vid första advent helgen efter nästa helg. Jag funderar på att anordna julekväll! Hade varit supermysigt!
- Bjuda hem lite nära och kära, käka årets första pepparkakor, och är jag riktigt duktig så ska jag baka nåt också! Dricka glögg och julmust. Japp, så får det nog bli! Ska börja kolla intresset redan idag tror jag!


Dags att göra sig respektabel, Anna kommer och tittar förbi innan hon börjar jobba :)


Jocke & Anna
Qb

Ok :( Neh jag gör lite mat :)

2009-11-15 @ 15:24:56
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0