Början på någonting nytt

Hejsan

 

Dethär är min tredje blogg hittils och förhoppningsvis kommer jag att lyckas bättre med denhär.
den första blev för personlig
den andre blev för tråkig
och denhär blir forhoppningsvis inget av det!



Jag tänkte använda främst använda mig av denhär bloggen för att kunna dela med mig utav mina texter.
Att skriva är min stora passion, ett sätt för mig att lätta på trycket och få ut alla känslor jag har inom mig
- bra som dåliga.

En del vardagsskrivning kommer nog också slängas med då inspirationen tryter.
Var inte blyga för att kommentera mina texter jag uppskattar både negativ och positiv kritik :)

 

Usch, sånt här intro snack är verkligen skittråkigt så jag lägger ner det nu
läs om ni vill
skit i det om ni inte vill
/Candy


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0