Bilder ifrån gårdagens partaj

Ingen fest utan bilder!

Vinboxen är idag slut....

 

Lillasyster och jag :)
Visst är likheten slående?

Finaste tjejen på hela kalaset :)

Lillasyster hjälpte mig skriva brev till mina grannar ang för
vilt och högljutt sexliv om nätterna/mornarna/jämt....

Böghög i soffan
med Marie, Sara och Crille

Crille leker med kapsyler
observera hur fint han omsluter ölflaskan mellan låren ^^

Mina vänner är vackrast i världen <3

Crille å jag

Josse sara och fredrik :)

Min bäste manskamrat Joakim :)

Jamen jag är benägen att hålla med....
kapsyler är jävla kul faktiskt

Efter crilles misslyckade försök till att lära mig bugga
efter en halv box vin.....
resulterade i en volt ochh en mosad yuccapalm

Lite folk :)

Fine josse :)

Syrran får stjärna i kanten för sitt toppenhumö hela kvällen! :)

Crille blev trött under kvällen......

....och det var jag inte sen att sabotera.
ingen får sova på mina fester! =D

 

Hade en skittrevlig kväll igår och är jätte nöjd å glad. Mycket skratt hela kvällen, underbart att känna att man är omgiven av så mycket fina människor på en och samm gång <3


 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0