Bilder från gårdagen

Morrn morrn!

dålig uppdatering pga att jag har vänner och inte sitter framför datorn hela helgerna! Sorry!

Usch, stressig dag igår faktiskt, hade tänkt att jag skulle slängt in ett inlägg innan jag stack igår men det blev mer eller mindre kalabalik igår innan det var dags att åka.

Först och främst blev vi as sena från shoppingrundan igår, vi kom hem på tok för sent och jag hade tidspress på mig då jag skulle hämta upp en massa folk på vägen (jag körde nyktert igår) så jag fick slänga på mig smink och kläder, därefter berättade mor och lillasyster att dom också behövde skjuts, vi körde fel, vi fick vända på vägen några gånger osv osv. Stressig lördag kväll alltså!

Nåja till krogen kom vi tillslut i alla fall, och trots att det inte var s¨å mycket folk jag hade hoppats på så hade jag jätte trevligt :)


Sara och stoffe hugger in på drickat


Jocke och finSara:)


Crille blev hungrig under kvällen och bestämde sig för svindyra potatisklyftor


Tjah...är man nykter får man roa sig på annat vis! :)


Tommy :)


Stoffe - vackrare än någonsin!


Romantisk bordspuss á la lillsara och Stoffe <3


Sådär ja, där har ni lite bilder från gårdagen. Shit vad varm man blir i magen av att vara omgiven av så fina människor! Tack för en superfin kväll!!!!!










crille

hahaha gullig du va där på bilden

2009-11-29 @ 15:51:08
Matildas mamma

Ja hon är världens sötaste, fast ja det är ju klart att jag tycker det som hennes mamma :)

Fin blogg du har

2009-11-29 @ 22:37:49
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0