Besöker päronen

Är hemma hos päronen som jag planerade. Har varit och tränat med syrran också, 1h & 15 minuter kondition - gissa om jag var halvdöd därefter. Hurtigt och duktigt!

Nu ska jag bara ta vara på resten av kvällen genom att umgås med min fina familj, lär alltså inte uppdatera här så jätte mycket under kvällen. Förmodligen slänger jag in ett inlägg eller två till :)
jätte kul förresten att det är så många som läser! Det värmer hjärtat, fortsätt gärna skriva till mig!

Imorgon blir det jobb alltså, och därefter plockar jag upp Sara som ska följa med mig hem :)
Ska bli skoj, inte göra något särskilt. Bara ses. Har lovat att fixa tomteplättar åt henne någon dag också...










Angelica

Det är en jobbig sits vi lever i.. nyfikna i små strutar! Man kanske måste ordna sitt eget drama.



Fast Hagamannen våldtog en tjej utanför mitt fönster (då bodde inte jag här) och smaskigare än så blir det nog inte.. fast jävligt obehagligt å andra sidan!

2009-11-16 @ 20:10:00
URL: http://theangelic.blogg.se/
heebs

Hoppas du har det riktigt bra hos päronen ;)

Tack så ehmskt mycket för din fina kommentar, im glad you have your eyes on me :D

2009-11-16 @ 20:18:57
URL: http://thewhitetee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0