Ändrade planer som vanligt...

Jaha, här sitter jag. Invirad i en filt framför datorn, fortfarande hemma hos mina päron...
Kände att anledningen till att vara kvar i Stenungsund imorgon är mycket större än att åka hem till uddevalla bara för att besöka gymmet och byta kläder....finns ju tvättmaskin....






















Sitter och myser med lillsyrrans kissemiss Zammie.
Börjar bli småtrött, jäkla mörker redan kl 4.
Bonde söker fru börjar på tv'n nu - värsta programet jag vet,
och uppenbarligen min kära familjs favoritprogram....blööööh tråkigt.

/Candy

Lisa

Du är så söt!

katten ser i och för sig inte så bekväm ut ;);)

2009-11-12 @ 17:11:00
Gissa vem?

Hahahahaha stackars katt ser ju förbannad ut

2009-11-12 @ 17:11:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0