Aaaand...there she goes!!

Sådär ja, färdig pluggat för idag! Dock inte färdigstressat...
Nu ska jag strax slänga mig i bilen och sticka iväg!
Käka lite skräp och titta på film! (tränar man så hårt som jag så får man tillåta sig sånt också ibland!)

jag som sa att jag aldrig skulle börja blogga och absolut inte
lägga ut bilder på när jag poserar framför en spegel......;)


Fast...är man så rackarns tjusig så får man ju spela lite ego ibland också =)



Inget poesiskrivande idag, jag har faktiskt inte hunnit alls =s
Men det kommer! Har nog aldrig varit så inspirerad och motiverad till att skriva som nu, det bara flyter ur fingrarna på mig! :) Ett tecken på att man antingen mår väldigt bra eller skitdåligt
- Jag mår väldigt, väldigt bra just nu!


Ha en trevlig kväll
det ska jag ha!


/Candy



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0