90 minuters träningspass - check!

Svettig, pustandes, vrålhungrig och väldigt nöjd klampar hon in genom ytterdörren. Sparkar av sig skorna, slänger in en matlåda med tacosoppa i micron och slänger sig därefter framför datorn.
90 minuters träningspass är nu avklarat! 55 minuters kondition och 35 minuters styrketräning - hon är bäst.



Jah! Här sitter jag och känner mig nöjd, som alltid efter träningen.
Så jäkla skönt att ha kommit igång så som jag gjort - 4-5 dagar i veckan, aldrig mer aldrig mindre!
Det enda problemet jag har i världen just nu är att luska ut vad jag ska hitta på hela kvällen???
- Alla tjatar om detdär j*vla Ullared serien som började förra veckan.
Gillar inte såna där serier..usch skit tråkigt. Sitter hellre och skriver eller dricker kaffe med vettigt folk...

Prio 1. blir i vilket fall en dusch för såhär snuskigt svettig kan jag inte sitta
därefter kan jag tänka mig att det blir telefontrackning från min sida! hehe...
Kanske lite MSN om det nu kommer in något roligt folk...väntar väntar väntar....


/candy

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0