Tv-kväll

sitter och kikar på "vem kan slå Filip och fredrik", denhär gången hejar jag stenhårt på grabbarna, bruden som tävlar verkar vara förjäkla självgod....usch

Sitter och är kluven på om jag ska stanna här över natten eller om jag ska åka hem. Är sugen på att komma hem och börja fixa och julpynta lite till i lägenheten men det är så mörkt, kallt och läbbigt ute =s
- får väl sitta och fundera lite till antar jag.




Förresten, någon av er som läser min blogg som kan göra en header? Jag är verkligen rövdålig och kan inte ens göra en streckgubbe rak i paint....väldigt, väldigt otekniskt lagd.
-gör ett tragiskt försök till att se söt ut- snäääällla???

- Hade varit så roligt att kunna snygga till bloggen nu när det har trillat in så mycket besökare, och det ökar var dag! :) Hjälper ni mig så blir det ju dessutom lite gratisreklam för er egen blogg! Söker ingenting märkvärdigt, bara någonting som är bättre än det jag har!









Charlie

sv: en snubbe ville ha en nakenbild på mej så jag paintade den xD haha fast det liknar inte.. men ja ^^

2009-12-06 @ 21:29:59
URL: http://charlieftm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0