The Holiday

Sitter och myser under filten och kikar på The holiday med Cameron Diaz och Kate Winslet

den är verkligen supermysig! Man får såna där perfekta julkänslor som pirrar i magen av att se den. Dricker kardemummakaffe och käkar clementiner också för sakens skull!



MYSFAKTOR 100!

 

....och plötsligt blir jag helt fluffig i hela själen, ser mig omkring i mitt mörka tv-rum som fläckvis är upplyst av stearinljus och adventsljusstakar - jag har det så jävla bra.

Ja-a, jag har det bra här hemma för mig själv, utan kärlekstrassel och uppbindelser. Utan att fläka upp sitt inre till någon som riskerar att trasa sönder det totalt. Jag har mig själv, mina vänner och min familj...det räcker nog för mig.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0